Färgval.

Med tanke på färgval på kläderna till bebisen så har vi inte alls tänkt "kön". Jag själv tycker att det är unisexkläder som kan bäras av både en flicka eller pojke. Filtarna är neutrala i färgerna och ja, som sagt, det passar både och.

Vi väntar en pojke, enligt två barnmorskor. Nu hoppas vi på det, för det vore en väldig överraskning om det kom ut en flicka. Dock lika välkommen! Ni som känner mej vet att jag älskar turkost och blått. Skulle jag få en flicka skulle hon bli överdröst med det oavsett. Tom. vagnen var jag ute efter att få in en turkos detalj. Jag kanske känner så just nu, kanske blir helt annat när barnet väl är framme. Vad vet jag? Vi har endast ett namn och hittills så är det bara det som gäller. Det är väldigt gammalt men häftigt. Någon förskola kommer att få ett barn med ett riktigt "gubbnamn" i framtiden. Men, det är himla läckert! Inga tillfälligt populära namn här inte. In med det gamla, ut med det nya.


Kommentarer
Postat av: Majz

Tja! Jag har läst din blogg som vanligt men det är ju sällan man stöter på varandra nu för tiden så vill bara säga grattis! Vilka underbara päron h*n kommer få :) Hoppas att allt är toppen! kramis

2011-02-24 @ 22:40:28
Postat av: Malin

Åh, grattis till lille pojken! :-) Visst är det mysigt att få planera och inhandla allt nu innan!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback