Nyfärgad.

På tal om färger hit och dit så har jag nyss suttit en liten stund hos frisören under mej och fått håret färgat. Smidigt att ha en bra salong precis utanför porten. Ringde imorse och hoppades på att dom skulle ha tid för mej, vilket dom hade. Så nu är jag fin i håret igen. Har bokat tid för klippning den 7/3...hoppas på lite förändring. Jag är ju alltid så feg och ballar jämt ur. Nåt ska jag väl hitta på!

Nu sitter jag och äter daimglass och väntar på att Magnus ska komma med spjälsängen. Alldeles förträffligt eftersom sängkläder och allt till sängen är inhandlat. Det börjar kännas mer och mer verkligt nu.

Nu ska jag ta en dusch och fixa mej inför kvällens aktiviteter, som jag inte tänker avslöja för någon just nu inom de närmsta 5 timmarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback