Smågrejer.

Vi har handlat in lite smågrejer till vår lilla bebis. Har äntligen kommit igång med det. Vagnen och sängen är klar. Sen är det bara resten...jag vet inte ens vad vi behöver köpa!? Vad behöver vi? Mycket mer, i alla fall.

Lite av de smågrejer har vi köpt in i "klädväg"


Body och filt från Lindex


Två bodys från
www.babykungen.se
Nr.1- "Min mamma är bäst i världen", Nr.2- "Ska du sälja din bostad?
Ring min pappa 016- 541 65 04"
Det är Micke själv som har beställt dom, haha! :)


Filt, mössa och strumpor från Polarn o pyret

Vagnen


Liggdelen i svart. (Bild från google)


Så här ser den ut i sittdelen.


Säng

Tror att det är den här sängen vi ska få av Mickes bror och fru.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Va härligt att följa era förberedelser! Är det månne en h*n där i magen??? Med tanke på färgvalen på kläderna????

Tröjan med telefonnumret = en hit!!!!!Så smart!!!

Lycka till!

Kram Susanne

2011-02-21 @ 21:52:14
Postat av: emelie

va kul : )

Postat av: Jenny Pousar

Med tanke på färgvalet på kläderna så misstänker jag att det är en lite pojke ni ska få?! ;))

2011-02-22 @ 17:33:36
URL: http://pousarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback