Sthlm by day.

En skön kväll hemma med Catrin i lördags, med mycket snack om allt möjligt. Söndagen spenderade jag i Sthlm. Mötte upp Micke på hotellet och åt frukost. Sen gick vi runt i stan för lite shopping. Det var svinkallt så det var inte så kul att gå omkring. Hallå våren, var är du? Jag vill ha tunn jacka och tygskor, nu! Vaknade upp med en lite förkyldning som gick över under dagen. Idag har den dock kommit tillbaka. Är helt slut efter en arbetsdag. Somnade på soffan efter jobbet, hann sova i kanske 5 min, så kom granntanten och plingade på och undrade om jag hade tvättat igår, för att ena tvättmaskinen var sönder. Åh! Orka. Jag gick upp ur soffan, yrvaken och sprängande huvudvärk. Så var det BARA hon. Har fortfarande ont i huvudet och känner mej inge bra. Det går över tills imorgon. Det vet jag. Ska snart gå ner till mamma, hon bjuder på käk. Det är bra att hon bor nära :)

Tre dagars arbetsvecka den här veckan. Jag och Micke ska åka på en weekend på torsdag troligtvis. Barcelona? Lutar åt det. Precis vad vi behöver :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sjukt! Jag med kanske! Barcelona alltså, men veckan efter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback