Ultraljud.

I måndags var vi på ultraljud. Känns som att jag har nämnt det tusen gånger, men, men. Hon hittade allt som hon skulle hitta och bebisen flaxade med armarna, sparkade med benen och smakade på fostervattnet. Otroligt häftigt att se. När jag kom till jobbet kom jag på den geniala idén att laminera in bilderna som vi fick. Två bilder blev kolsvarta och vi ser ingenting på dom. Den sista bilden hann jag stoppa i laminatorn så den har vi i alla fall. Hur kan jag vara så dum? Fast, hur ska jag av alla veta att det inte går att plasta in? Micke hann ta kort med mobilen på den bästa bilden, så den finns... men inte i original. Lite trist!
Blev framflyttade ett par dagar. Vi hade räknat på 17-19/7 med barnmorskan sa 21-24/7, så vi får se vid nästa besök i mars vilket datum det blir exakt.  Så det känns som att jag har varit i v.18 i hundra år. Vi räknar från den 22:a nu så länge.

Huvudvärk är bara förnamnet. Hade det hela tisdagen och den låg dovt i huvudet igår. Idag small det till igen...
Ska se om lite shopping kan bota värken. Det vore ju alldeles, alldeles underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback