En trevlig lördagskväll.

JAg har fortfarande ont i munnen. Speciellt på morgonen och kvällen. Jag förstår inte varför det inte blir bättre. Eller visst har det blivit bättre, svullnaden är nere nästan helt, men det gör fortfarande ont. Kanske har fått fel penicillin i alla fall.

Lördagen bestod av en promenad till Barnens hus för att kika på vagn ytterligare en gång. Vi har bestämt oss för en Emmaljunga, men inte om vi ska ha en Nitro City eller City cross. Jag har alltid velat ha en traditionell vagn med fyra fasta hjul, men nu börjar jag ändra mej. Eller jag är nästan övertygad om en Nitro. Det känns som att den är mycket bättre. Har läst en hel del om att gå i terräng och allt sånt och har fått olika svar. Jag ska inte springa spåret med vagnen så...promenader kan jag gå på vanlig asfalt och springa spåret utan barnvagn.
Idag ska jag beställa vagnen så jag har några timmar med betänketid kvar. Det ska bli kul att välja färg. Liggdelen är redan klar! :)

Kvällen bestod av middag hos Peter och Ida och deras lilla Hugo såklart. Eller lilla och lilla. Har inte sett honom sen i somras och han har vuxit massor. Blir 1 år nu i nästa vecka. Det bjöds på Fajitas och marängsviss till efterrätt. En heltrevlig kväll med hemgång vid 23.

Nu är det storstädning här hemma! På med musiken och fram med verktygen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback