Grand hotell! Idag hamnade vi i restaurang...

Grand hotell! Idag hamnade vi i restaurangen på grand. Det kändes inte okej att gå in från början. Inte direkt nu heller. Allt är sådär gammalt och välbehållet. Lite i stil av ett hotel på film. När vi kom in blev vi mottagna med ett stort leende av en stilig karl, sin hälsade oss välkomna. Vi har blivit serverade te i jättefina koppar med en silversked. Paret framför oss har beställt in vin. Dom smakar av, tittar på varandra, bubblar runt lite till i munnen. Sen säger som något till varandra i stil om att det var ett bra och välsmakat vin. Två andra par sitter bredvid oss med falska leenden och servetterna in knät. Allt ska vara så fint och serverat på silverfat. Jag känner mej inte riktigt hemma här. Men, ingen här inne vet om jag sitter med ett platinumkort i bakfickan.


Kommentarer
Postat av: emelie

jag var åp grand i sommras då min kompis moster jobbar på spat där.. vi blev behandlade som prinsessor.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback