Vad som har hänt sen sist.

Ja, jag vet att jag är så duktig på att uppdatera.

Julen var mysig. Var hos Mickes föräldrar i Kjula och fick träffa delar av hans släkt. Mat, julklappsutdelning och allt vad det innebär ända till 21 på kvällen. Då åkte vi till min familj och hann spela ett spel innan det var läggdags. Jag var supertrött! :) På juldagen var det kalkonmiddag på Kungsvägen och senare på kvällen  hade Niklas och Ida fest, så vi var där och kollade läget. Det var helt okej, även fast jag var nykter. Hem för att sova vid 12, haha! Hann med Narnia på bio under annandagjul också. Lite snabb uppdatering där.

Nyårsafton spenderades ute i Alex föräldrars villa i Siftinge. God mat, trevligt sällskap och lite spel. Lugn och skön kväll med massor av snö. Vi åkte hem vid 2 ungefär. Tyvärr hade jag ingen kamera med mej dit :(


Hampus och Gustav på julafton





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback