Lite fel.

Okej, ska bara göra klart en sak. Jag ska inte gifta mej, haha! Det är Catrin och Jonas som har bröllop på samma dag vi är beräknade. Jag har varit med Catrin från första början och kikat ut bröllopsklänning och varit med på den biten hela tiden. Här om dagen var vi och hämtade klänningen och testade den för sista gången innan bröllopet!




Det är fullrulle i huset och det börjar bli klart invändigt! :) Tapeten i sovrummet fick jag mms:at till mej nyss av Micke. Blir superbra! Sen ringde han och vi pratade en stund. Sen blir han knäpptyst och säger "Fan, fan, fan!, målarna sätter upp fel tapet i barnrummet just nu" Då sitter han i bilen på väg till jobbet. Målarna skulle fixa det. Jag kan verkligen inte byta rum när jag har tänkt från början hur det ska se ut. Tyckte att jag var tydlig med lappar på väggarna om vilken tapet som ska sitta var och även senast igår berättade. Blev ett missförstånd helt enkelt. Det gör inget så länge det går att fixa till! :) I helgen så blir det flytt, äntligen!

Plura spelade på Marys Café igår. Det var härligt väder, mycket folk och väldigt trevligt att vara där. Dock satt jag som en tok på gräset den första tiden. Moster T fixade en stol till mej lite senare och det blev mycket bättre! Åkte hem ganska direkt efter att spelningen var klar. Var ganska trött. Känns som att allt bara går i ett hela tiden. Vi ska vara där ena sekunden och andra sekunden på andra sidan stan. Känns som att andas ut inte finns med på världskartan. Har inte haft en kväll hemma i soffan på flera veckor. Jag saknar det!

Inatt har jag haft ganska starka sammandragningar (vad jag tror?). Har inte haft så förut.. Vaknade flera gånger, kunde inte röra mej i sängen utan att det gjorde ont och har sov allmänt dåligt. Kom ut snart då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback