Kolmården.

Usch, jag har fortfarande ont i huvudet sen jag fick synbortfall och migrän i fredags. Synbortfallet höll i sej i 70 minuter, vilket var skitjobbigt. Var i Kjula hos Magnus och Anneli när jag fick det. Vi skulle grilla och ha en trevlig kväll, men det slutade med att jag och Micke fick åka hem. Kommer fler tåg!

Jag trotsade huvudvärken igår och följde med till Kolmården. Jag hade aldrig varit där. Det var jättevarmt, men det gick bra ändå att strosa omkring där hela dagen. Tänkte inte så mycket på huvudvärken, men den fanns där hela tiden. Hampus och Gustav tyckte att det var jättekul att se alla djuren. Vi åkte den nya linbanan över vildmarksområdet. Kul upplevelse. Det var ganska hög höjd på vissa ställen :)

Idag ska vi bestämma oss för vilka tapeter och vilka färger till huset vi ska ha. Svåååårt! Vi stod och velade i 2 timmar sist vi kikade bara. Men en sak är säker. Det kommer att bli snyggt! :)


















Tack för en trevlig dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback