Lite stressande.

Saker och ting hela tiden. Känns som att vi är ett med huset just nu. Mycket att göra och vi vill få klart nästan allt innan bebisen vill titta ut. I slutet av den här veckan/ i början på nästa vecka så är målningen klar. Kanske har vi fått upp köket då också. Det känns bara stressande att det är så nära inpå förlossningen. Det ser ut som en bomb har slagit ner. Men så fort allt börjar bli klart så kommer nog stressen att minska. Förutom det så har vi knappt börjat packa heller. Jag har fått ner diverse köksprylar och lite annat, men det är mycket kvar. Buhu.
Micke bilade bort klinkers från köket igår. Det satt fast som fan och det tog tusen år, kändes det som. Jag var ute i trädgården och klippte buskar och rensade lite. Aldrig gjort det förut, men det var skönt och avkopplande. Dock var magen lite ivägen när jag försökte vara smidig, haha! Börjar bli riktigt trött på att vara gravid. Eller inte på att vara gravid i sej, men just magen.. den vill jag ha bort! Det var som enklast dom första 30v :)

Idag ska vi handla klinkers till kök och hall, för imorrn kommer det någon och ska sätta dit det. Kyl och frys ska fixas, samt handtag till köksluckorna. Vi får se vad vi hinner med helt enkelt. "Ett bygge bli aldrig klart i tid" har man ju hört förut.


En sak i taget, en sak i taget.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har mailat dig! :-)



Kram

/Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback