Skön kväll!

Nu väntar jag på att Micke ska jobba klart så att vi kan åka till hans föräldrar och sola och grilla. Om nu solen vill titta fram. På vädret så skulle det vara en STOR sol och jättevarmt. Jag är besviken. Hoppas den kommer lagom till att han har jobbat klart.

Igår skulle jag och Mick ta en promenad till stan för att äta på Ming, men vi fick ta bilen istället. Fick ilningar i magen och det var jätteobehagligt. Kunde inte gå utan att det gjorde ont. Det försvann efter ett tag som tur var.
Maten på Ming var som vanligt god. Aldrig blir man besviken där. Hamnade på Sylvias bakgård där alla mina nära och kära i familjen satt. Var trevligt! Kom hem vid midnatt. Det är så skönt att jag, för en gångs skull, orkar vara med på kvällarna :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

här skulle det också vara en stor sol - men det är b à r à moln.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback