Smälter bort i solen.

Dagarna går ganska fort nu faktiskt. Det tycker jag är skönt! Jag har lite att göra och pyssla med, så det är väl därför. Har suttit ute på gården och solat i två timmar. Eller jag har suttit i solen och läst, rättare sagt. Blev inte så mycket klokare av boken, men det kan väl vara bra att ha läst vissa kapitel om förlossningkomplikationer. Det kan ju faktiskt hända saker som man inte tänker på. Jag vet ungefär hur jag vill ha min förlossning... inte för att den går att styra, men jag har en inre bild. Kan ju hoppas på att den kommer vara något snarlik åtminstone.
Det var skönt att få komma in. Svalare.

 Ska ta en iskall dusch och sedan traska ner på stan för att fixa en liten present till min kära syster som fyller 18 år idag! Grattis lillskit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback