Föräldragrupp.

Väldigt dålig uppdatering här. Jag har nämligen varit trött och haft ont i huvudet, så jag har tagit vilan som prio 1.
Järntabletterna hjälper inte direkt mot huvudvärken, så jag får se vad barnmorskan säger i nästa vecka på besöket.

Idag var jag och Micke på vår första träff i föräldragruppen. Hade inte så höga förväntningar av det, men vi upplevde det intressant ändå. Kul att träffa andra par som bor i närheten och ska ha barn ungefär samtidigt. Vi diskuterade allt möjligt och kom fram till att nästa steg är förlossningen. Vi ville veta mer om den etc. Tiden efter tänkte ingen på. Det känns som att alla tar en sak i taget. Eller ett steg i taget, kanske jag ska säga.
Vi ska fortsätta att gå på träffarna i alla fall.

Nu ska vi hem till mamma för att äta våfflor. Det är ju SÅ gott!



Imorgon ska jag avslöja en liten hemlighet... tralalalalaaa!

Kommentarer
Postat av: Snart mormor

När kommer den första bilden på magen? :)

2011-03-24 @ 12:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback