Härligt med helg.

Idag är det första dagen på tre veckor som jag inte har ont i huvudet. Yey!
Har fått lite gjort den här veckan även fast jag har velat legat i sängen 24/7. Var på vattengympa i tisdags, vilket var skönt. Jag känner av, vad jag tror, foglossning. Det blir lite värre för varje vecka. Det börjar bli jobbigt att jobba, för magen tar emot lite grann nu. Skickade in havandeskapspenningsansökan igår och hoppas verkligen på att den går igenom. Då får jag "sluta" jobba 12 maj. Det ska bli jätteskönt i så fall. En på mitt jobb fick igenom, så det borde inte vara nåt problem för min del. Men, man vet aldrig med F-kassan.

Jag skickade iväg Micke för att träffa sina kompisar över ett par öl. Jag är så trött och skulle kunna somna när som helst, så jag tycker att han kan slippa ha tråkigt. Haha! Nä, vi behöver vara ifrån varandra lite också :) Hamnade istället hemma hos mamma, som snart ska göra tacos.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback