Husägare.

I förra veckan var jag och Micke och kollade på ett hus i Ärsta. Vi blev helt förälskade i huset och bestämde oss för att köpa det. Idag besiktigade vi det och kontrakt skrivs imorrn eller på söndag. Det ska bli så härligt att kunna sitta ute på altan och äta mat på eftermiddagen, sola medans bebisen sover och bara njuta av att ha en tomt och ett hus. Det ska bli jättekul. Får lägga ut bilder på det sen när vi har flyttat in, eftersom jag har tagit kort på nuvarande ägarnas möbler och saker. Så i sommar får ni komma på grillning :)
Hoppas att jag får svar på min HP ansökan snart..så jag vet hur jag ska planera framtiden. Jag slutar jobba om 6v, om det går igenom... och då har jag all tid i världen att packa. Sysselsatt med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback