Läsning.

Har precis kokat en kopp te och ska lägga mej i soffan under en filt för att fortsätta att läsa på om förlossningen. Jag drömmer väldigt mycket just nu. Jag har tex. krystat ut moderkakan ner i toan (jag kommer fortfarande ihåg känslan)och här om natten drömde jag att vi fick barn. Det var två pojkar och inte en. Dom var precis lika varandra. Jag hade glömt ALLT som man "behöver" med upp till förlossningen och BB. När vi väl kom hem gick jag direkt till Barnens Hus för att säga till dom att montera ihop vagnen, som står där på deras lager och väntar på oss. Det var kö. Alla skulle få sina vagnar monterade just då. Jag födde i den veckan jag är i nu, 31, men bebisarna var normalstora. Har drömt flera gånger att jag föder för tidigt. Bara för att stannar han väl i magen tom. augusti :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback