Slut i kroppen.

Ännu en härlig solig dag...dock med huvudvärk. Vaknade av det. Börjar bli en vana, det där med värk i skallen.
Gårdagen var jag på vift överallt. Det var knappt så jag orkade med. När ska jag förstå att jag inte är en superhero längre, som orkar med allt hel tiden? Att jag inte lär mej.
Loppis i sméhallen, Tuna Park med Madde, till Skogstorp för att fira Catrin och hennes tjejer och sedan en sväng till IKEA. För mycket på en och samma dag! Men det var en himla bra dag! Klagade lite till Micke där i slutet på IKEA att magen var tung, fötterna värkte och att tröttheten i allmänhet smög sej på. För övrigt gillar jag nya IKEA bättre än gamla. Sortimentet är bättre, eller så känns det bara så för att det är större? Jag hittade massor som kommer att passa perfekt i huset. Bromsklossen Micke sa att vi inte behövde köpa allt nu. Självklart, men liiiite måste man ju alltid köpa. Så är det bara. Så jag kollade med mina ögon lite snällt och ett litet leende och sa: "Det kanske tar slut och inte finns när vi ska ha det sen. Alla ska säkert ha den här karaffen till midsommar sen...och blablabla" Haha!
Vi slocknade vid 23 som gamla pensionärer.

Idag fyller Catrins tjejer på riktigt och har kalas på vårt jobb. Ska dit och hjälpa till lite grann, sen ta det lugn resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback