Slutspurt.

Solen skiner och det är så underbart. Jag älskar verkligen det här vädret. Hoppas det håller i sej när jag är ledig också. Det är slutspurt på jobbet. Jag ska ha mina resterande utvecklingssamtal nu dom kommande dagarna. Dom jag har haft har varit givande. Föräldrarna och barnen är nöjda och det är vi med. Det känns att vi gör ett bra jobb och det är skönt att få det sagt till oss. Jag börjar längta till min ledighet nu. Jag är helt slut efter jobbet. Å andra sidan ska det bli tråkigt att inte få träffa alla mina underbara arbetskamrater som gör dagen för mej. Jag har säkert skrivit liknande saker förut, mitt minne är bra men kort. Typiskt graviditetsminne. Man kommer inte ihåg någonting.

Nu ska jag sätta mej och skriva utvecklingssamtal, sen ska jag nog sova. Om jag nu inte somnar framför datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback