Vad göra?

Tvättstugan är uppbokad, det är redan städat här hemma, sängen är bäddad, disken står i maskinen... ja, vad ska jag göra? Jag kan ju knappast kalla mej rastlös första dagen på min ledighet? Tydligen. Just nu har jag ingenting att göra.
Ja, jag vet. Jag ska ta det lugnt och bara njuta...men jag vet inte om jag kan det. Eller så är det bara så dom första dagarna, som det känns så här. Hoppas på det! Nu har jag ätit frukost och sitter i soffan tillsammans med min lilla katt som är tokkelig.

Igår storstädade vi här hemma. Vi hann även rensa mycket. Fast det är mycket kvar ändå. Konstigt att man samlar på sej så mycket skit. Det var ju inte direkt länge sedan vi flyttade båda två. Jag är skortsamlare, det är en sak som är säker. Vid 19-tiden mötte jag upp Anna och Roger på Spicy. Vi köpte mat och åkte hem till mej och Micke. Kollade på hockeyn, som dessvärre var sämst. Hur som helst var det trevligt att umgås :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vad jag önskar att jag hade en bråkdel av din energi! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback