Värdelös.

Det var tråkigt och otroligt pinsamt att vara i Scandinavium igår. Guif var sämst och vad det berodde på kan jag inte svara på. Antagligen var dom FÖR taggade och peppade för att ens klara av att spela handboll. Dom fick chanser, men sköt utanför mål eller rakt på målvakten. Redan när Zacke skulle skjuta den andra straffen och tackade nej undrade man vad som stod på. Nå väl... publiken var hur taggade som helst och säkert 75% var röda. Vi satt mitt i klacken och vi blev mer och mer besvikna. 15 minuter in i andra halvlek åkte vi hem. Det var en jobbig resa hem eftersom jag var genomförkyld... jag är det fortfarande. Vi kom hem ganska sent, men betydligt tidigare än dom som åkte buss. Tacka gud för det!
Det bästa den här morgonen måste ha varit när Eskilstuna musikkår eller nåt gick igenom hela söder och spelade med sin orkester. Inte precis det jag ville vakna till! Helt jälva sjukt att dom ens får spela kl 6 på morgonen med trummor och massa blåsinstrument, utanför ens sovrumsfönster!!!! Nästa år ska jag kasta ägg som hämnd! Lyckades somna om en stund, har nyss ätit frukost och ska nu sätta mej i en solstol på gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback