Hej hej!

Jag har sagt det förr och säger det igen. Jag ska bli bättre på uppdateringar. När jag väl skriver så känns det som om att jag ska hålla i och skriva varje dag, men det glöms bort ganska snabbt igen.
Jag njuter av att vara mammaledig. Försöker att göra saker några gånger i veckan. Tycker faktiskt om att bara vara hemma och inte göra någonting också. Ruffsigt hår, osminkad och slöa i soffan.

Måste fixa min bil, annars blir det körförbud på den. Senast fredag! Så typiskt oss att vänta in i det sista. Någon som vill byta bromsskivor åt mej? :)

I lördags hade vi besök här hemma. Vi bastade, lagade mat och kollade på "Så mycket bättre. Jag och Micke har fått ett nytt badkar så alla karlar skulle bära ut det gamla och in med det nya. På nåt sätt så fick Micke sina fingrar mellan badkaret och dörrposten. Blev en sväng till akuten med stygn och gips. Dagen efter fick han komma på röntgen. Han fick ta bort gipset, vilket var skönt. Livrädd för att få det i huvudet under natten. Haha! Nä, då!
Det står nu ett badkar utanför huset och ett badkar i köket. Inget i badrummet alltså, där det ska stå.

Skulle ha fått besök av Maria och hennes Edvin idag, men Edvin är sjuk så vi fick skjuta på det.


Här är Folke med världens bästa pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback