Bakslag.

Efter över en vecka med bra sömn på natten blev det ett bakslag, såklart! Inatt har jag sovit kanske 4 timmar, och då inte sammanhängande. En liten kille som ville ha mat och närhet om varannat. NU har jag fått honom att sova själv och passar på att äta frukost. När jag får för lite sömn blir jag grinig och orkar inte med någonting. Men jag ska samla mina krafter och försöka att städa lite. Skulle ha gjort det igår, men då gick det inte heller. Det tar inte en timme att städa huset, som det gjorde att städa lägenheten. Det tar fyra gånger så lång tid och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna det :) Vi får städa tillsammans när Micke är hemma under kvällar och helger. Känns inte så kul när hemmet "förfaller" när vi inte har tid till städning. En sak i taget. Hellre lite skit i hörnet än ett rent helvete. Som man brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback