Erikslunds shoppingcenter.

Igår var jag, Micke och Folke + svärföräldrarna i Erikslund för den "lilla" vip-invigningen. Kändes som att halva Västerås var där, så Vip vill jag nog inte kalla det :) Hur som helst, så var det kul att se hur det såg ut. Mycket större än Tuna Park och mycket trevligare. Trots mycket folk igår så var det helt okej. Det jag tackar arkitekterna för är; Amningsrummet. Där talar jag nog för många föräldrar. Det var ett stort fint rum med fåtöljer. Satt där igår helt ostört. Det är en sak som Tuna Park har missat, totalt. Känns som att Erikslund kommer att slå ut TP ganska bra. Mer affärer, roligare affärer och skönt med en liten utflykt på kort tid.

Heja Erikslund!

Kommentarer
Postat av: Andrée

Finns faktiskt amningsrum på Tuna Park också, vid restaurangerna ;)

2011-09-23 @ 00:18:17
Postat av: Emma

Amningsrummet på Tuna hittar du vid toaletterna. Där har du mjuka fina fotöljer i lugn miljö! :)

2011-09-23 @ 07:50:14
Postat av: Elina

Jag vet att det finns ett sk. amningsrum på tuna park. Om det nu går att kalla det amningsrum. Man sitter inne vid toaletterna och får oftast köa för det är jämt upptaget. Låst. Så det går oftast inte att sitta där, plus att det är ingen mysig miljö överhuvudtaget. På erikslund är det öppet för alla, utan låsta dörrar, och det finns säkert åtta fåtöljer och inte bara två, som på tp. :)

2011-09-23 @ 22:20:55
Postat av: Elina

Jag vet att det finns ett sk. amningsrum på tuna park. Om det nu går att kalla det amningsrum. Man sitter inne vid toaletterna och får oftast köa för det är jämt upptaget. Låst. Så det går oftast inte att sitta där, plus att det är ingen mysig miljö överhuvudtaget. På erikslund är det öppet för alla, utan låsta dörrar, och det finns säkert åtta fåtöljer och inte bara två, som på tp. :)

2011-09-23 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback