Besök.

På förmiddagen fick jag och Folke besök av Anna och katta. Vi fikade och snackade massa skit. Trevligt med sällskap i några timmar.

Tog en promenad in till stan när dom hade åkt. Himla skönt vårväder med solen i ansiktet hela vägen. Träffade mamma och moster T en stund på em och kvällen. Inväntade Micke för skjuts hem.
Har precis ätit en god sallad, precis som igår och vid lunch idag. Hoppas det händer något på vågen snart. Står still just nu. När jag började träna gick jag upp, nu står jag still, men vill neråt. Äter ju nästan inget godis, dricker ingen dricka och allt sånt där. Lite resultat borde det ju bli, tycker jag.
Det kanske är vardagsmotionen som är ett stort A i det hela. Snälla, ge mej värme så ska jag gå 2 timmar om dagen. Jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback