Jul -och nyårshelgerna.

Så typiskt!!! Äntligen hade jag tid och lust att skriva och får ner en veckas händelser hyffsat formulerat, så gick det inte att skicka ut. Allt försvann!! Jag blir galen. Nu har jag verkligen ingen lust att skriva om allt. Drar allting snabbt! Funderar på att sluta blogga eftersom jag aldrig gör det nu förtiden. Har appen i telefeonen så ett litet klick borde inte vara så svårt för att hålla världen uppdaterad. Antingen får jag bli bättre, eller strunta i det här helt enkelt. Julen var fin och trevlig, men ganska stressig. Vi var överallt och ingenstans, kändes det som. Tror att nästa år får bli hemma hema julafton och inte känna av någon stress. Vem vet, vi kanske inte är hemma i Sverige över huvudtaget ;) Nyårsafton spenderade vi hemma hos oss tillsammans med Magnus, Anneli och killarna. Vi lagade god mat och efterrätt. Sköt raketer för killarna redan kl.20 för att dom skulle få se. Dom tyckte att det var häftigt. 12 slaget var kallt. Folke sov och vi andra gick ut för att skåla. Skönt med en lugn kväll eftersom jag hade lite feber och var/är genomförkyld. Hoppas det försvinner tills vi åker till Gran Canaria på onsdag. Det ska bli UNDERBART vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback