Spa.

Dagarna bara flyger iväg här på Gran Canaria. Imorgon åker vi redan hem. En vecka har gått jättefort och vi har inte längtat hem någonting. Kanske för att allt har varit så perfekt. Idag har vi damer varit på SPA i ett annat Lopesan-hotell. Kedjan heter Lopesan och har tre hotell. Jag valde pedikyr och rygg- och nackmassage. Helt underbart. Fötterna har nog aldrig varit så rena och lena sedan jag föddes och massören hittade varenda liten muskelknut som var fel. Det gjorde jävligt ont, men var skönt samtidigt. Precis vad jag behövde efter graviditeten och allt efteråt. Jag går ju och bär på en klump hela tiden :) För er som åker till Gran Canaria kan jag rekomendera både hotellet och Spa´t. Lopesan Baobab. Googla så får ni se. Men det måste upplevas, för att det går inte att fånga på bild. Nu ska jag svira om för den sista midagen på den här resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback