Fel på något.

Har försökt att blogga via mobilen i flera dagar och det har inte funkat. Fel vid inloggning...samma sak när det gäller via datorn. Nu har jag äntligen kommit in. Hoppas jag kan använda telefonen snart igen...det är den jag bloggar genom.

Det har hänt en del sen sist.
Sverige-England matchen på O´learys i fredags tillsammans med Sandå. Alex och Kathy kom förbi lagom till matechen. Vi drog till HåPes efteråt. En riktigt rolig kväll. Jag och Micke fick en genial idé. Vi gick hem! Lagom vid Maxi ångrade vi oss lite. Men, solen sken, fåglarna kvittrade och vi blev inte rånade. Alltid något :)
Lördagen var däremot inte så rolig. Bakis som aldrig förr, men åt kvällen blev det bättre. Mötte upp Alex och Kathy och åkte hem till Linda och Josef för mat och film.

Söndagen bestod av kalas ute i Kjula. Fina Hampus och Gustav fyllde 4 år. Det bjöds på fika och god jordgubbstårta.

Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder, då jag har alla i mobilen. Ska försöka att fixa till det där. En blogg med bilder är ju betydligt roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback