Resultat.

Skriver från ipaden, vilket tar väldigt lång tid. Eller, jag är snabbare på en vanlig dator, men orkar inte starta upp den. Sist jag skulle skriva så försvann allt. Vi får väl se denna gången då.
Folke sover sedan två timmar tillbaka. Han är nog inte riktigt frisk efter helgen. Nu snorar och hostar han massor. Han är gnällig, som aldrig annars. Då vet vi att något inte är som vanligt! :)
Idag har det gått en vecka sedan start med intensiv träning, 1 timmes promenad varje morgon innan frukost, samt kostschema som både jag och Micke har följt. Det har gett mer resultat än vad jag trodde.... På så kort tid?! skönt det, för då är jag peppad på att fortsätta.
Vikt: -1,7kg
Vad: -1,5cm
Lår: -3cm
Midja: -6cm
Under byst: -1cm
Byst: +-0cm
Arm: -0,5 cm
Enda missen är att jag har glömt att mäta rumpan. Vore kul att se om det blir någon skillnad på den. Får börja med det fr.o.m. idag.
Heja mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback