Tidö slott.

Fick ett litet ryck imorse. Ville hitta på något annorlunda, så jag, Micke, Folke och mamma åkte till Tidö slott för en liten snabbvisit. Kollade på leksaksmuseet, vilket var försämrat mot förut. Innan låg det inne i slottet, nu var det förflyttat till ett gammalt stall. Kändes inte alls inbjudande. Det var kalt och tråkigt helt enkelt. Texterna som stod var utskrivet på vanligt a-4 papper och hade för mycket text att jag inte ens orkade läsa. Nä, inget jag rekommenderar.

På eftermiddagen blev det god mat hos mickes föräldrar.
Två dagar har vi misskött oss när det gäller maten. Känns som att jag har gått upp 10kg bara för det. Imorrn kör vi igång igen. Får se hur det blir med besök på gymmet... Sommartider som är urusla. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback