Dåligt.

Jag är jättedålig på att uppdatera när saker händer. Fast det har varit ganska mycket nu den sista veckan sen vi kom hem från Malta. Stressigt med allt fixande inför min 25-års fest som var i lördags. Fick ju fem dagar kortare i tid för att greja hemma. Resan var så härlig, så all stress har varit värd det. Tackar svärmor för all hjälp med barnvakt åt Fålle-bålle.

Börjar att berätta lite om Malta.
Jag, Micke och Folke åkte iväg i fem dagar till solen. Trodde vi. När vi kom fram var det kallt och mulet. Dock var alla andra dagar kanon. Blåste, men det var skönt. Trodde inte att solen tog nåt, så både jag och Micke åkte på en riktig solbränna. Då menar jag att vi såg ut som kräftor, haha! Vi gick långa promenader längs havet och stannade på små ställen för ett glas vin. Shoppade i Sliema, där jag hittade min klänning till festen. Hade filmer i ipaden, vilket var skönt på kvällarna att titta på. Folke somnade runt 20-21 så då passade det perfekt, eftersom tvn bara erbjöd BBC world news. Samma nyheter...om och om igen.
Bodde på ett fint hotell med mycket design. Mycket snygga saker och möbler. Rummet var jättefint och vi hade balkong med utsikt mot havet. Hade pool på taket med bar. Poolen var kall så vi badade inne istället. I källaren fanns ett sk. spa med pool och bastu. Var 38 grader i luften och i poolen. Folke var överlycklig för att få plaska varje kväll.
   Malta är ett land jag kan tänka mej att åka tillbaka till. Verkligen fint med alla klippor, vikar och små badställen.






















Alla bilder jag vill ladda upp funkar inte just nu.
Internet, det sk. 4G, funkar ju sådär.
Gör ett nytt inlägg för festen, så inte allt råkar försvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback